"Jalan dakwah hanya satu. Jalan inilah yang dilalui oleh Rasulullah s.a.w. dan para sahabat baginda. Demikian juga kita dan para pendokong dakwah, sama-sama melaluinya berpandukan taufik dari Allah s.w.t. Kita dan mereka melaluinya berbekalkan iman, amal, mahabbah (kasih sayang) dan ukhuwwah (persaudaraan). Rasulullah s.a.w. menyeru mereka kepada iman dan amal, kemudian menyatupadukan hati-hati mereka di atas dasar mahabbah dan ukhuwwah. Berpadulah kekuatan iman, kekuatan akidah dan kekuatan kesatuan. Jadilah jamaah mereka jamaah yang ideal sebagai model. Kalimahnya mesti lahir dan dakwahnya pasti menang walaupun ditentang oleh seluruh penghuni muka bumi ini." [Syeikh Mustafa Masyhur]

Followers

Saturday, February 21, 2009

KENANGAN MANIS PETROSAINS2009

Pada jam 10.00 am aku n K pergi ke suatu tempat yg xpernah aku pergi...

Pada mulanya, K ajk aku temankan dia g KLCC...ala lepak2 kat Taman...

Ntahla...ble dah sampai KLCC...tibe2 K tukar plan...dia ajak aku gi PETROSAINS!!!

Aku terkejut gak sbb aku mmg xpernah lagi prg sana...
ape lagi...dgn terkejar2 aku tkn lif naik tgkt atas skali...
aku pon bratur nak beli tiket masuk...yang mlgnya aku yg bayar tiket!!!!sedih betul...

nway...ak xkisah sgt...kawan tetap kawan selamanya...

Inilah antara gambar2 kenanagan kat sana...

GAMBAR SEMASA MEMANDU BERSAMA K...

GAMBAR SELEPAS MEMANDU FORMULA 1

video
inilah video kenangan kat sana...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...